Wednesday, January 10, 2018

VIDEO/ Dasma kthehet në ‘luftë’, të ftuarit rrihen me njëri-tjetrin

Zakonisht konsiderohen si dita më e lumtur e jetës për një çift, por një dasmë në Indi ishte e kundërta.
Dita më e bukur e çiftit u kthye në një arenë përplasjesh të forta e deri në përdorimin e karrigeve dhe tavolina. Shkak u bë një ankesë për ushqimin.
Incidenti thuhet se u zhvillua në një vend dasmash në Agra, shteti i Uttar Pradesh i Indisë veriore më parë këtë muaj.
Dëshmitarët thanë se kishte një mosmarrëveshje lidhur me ushqimin që u shërbye në ceremoni, pas së cilës anëtarët e familjes nga të dyja palët dolën jashtë kontrollit.
Një video e filmuar nga një kalimtarë tregon se mysafirët luftojnë njëri-tjetrin duke përdorur sende të forta.
Një njeri shihet duke goditur një burrë të ri mbi kokë dhe duke u përpjekur ta shtyjë atë mbi një kangjella duke përdorur një stol.
Të ftuarit janë parë duke ikur nga vendi i ngjarjes, duke përfshirë gratë me veshjet e tyre të posaçme që mbajnë në krah fëmijët e tyre

1 comment:

  1. Nuk mund të harroj sesi (magjia e bardhë) më ndihmoi të rikuperoja martesën pas 6 muajsh ndarje me gruan time për shkak të grindjes dhe ajo u largua dhe nuk u kthye më tek unë, bëra aq shumë për ta kthyer atë, por asgjë nuk funksionoi. deri sa pashë një koment në internet kur dikush po dëshmonte se si (magjia e bardhë) e ndihmoi atë të rivendoste burrin e saj dhe kështu e kontaktova përmes emailit të tij dhe pasi shkrova çështjen time ai më siguroi se do të më ndihmonte të kthehesha me gruan time pas 3 ditësh pasi bëri magjinë e dashurisë, dhe pasi ai bëri magjinë, gruaja ime u kthye në shtëpi dhe u lut që i vinte shumë keq sot jam kthyer me gruan time dhe jemi të dy të lumtur dhe jetojmë sërish bashkë. Unë e di se ka shumë njerëz atje që duan të rikthejnë të dashuruarit e tyre dhe shumë që duan të mbeten shtatzënë ose të kurojnë sëmundje. ju lutemi kontaktoni (magjinë e bardhë) Për shkak se ai është përgjigjja e përsosur për problemin tuaj, detajet e kontaktit të tij në emailin { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete