Wednesday, January 10, 2018

I kërkon emigrantit nga Londra 50 euro dhe i premton takim në Shqipëri, por ja çfarë i bën ai

“Dje më shkruajti një vajzë nga Shqipëria dhe akoma pa u njohur mirë më kërkoi para. Mirë që kërkoi një shumë të vogël, por më habiti fare se si më foli direkt ashtu, sikur unë i mbledh lekët në pemë.
Nuk arrij ta kuptoj ku po shkon kjo rini sot. Unë jetoj në Londër që prej moshës 13-vjeçare dhe s’kam dalë për qejf këtu, siç mund të mendojnë disa. Më shkruajti dje teksa isha në punë dhe për arsyetim më thoshte se në mes është një fëmijë, dhe më premtoi që nëse i jepja eurot do më takonte kur të vija në Shqipëri.
Unë po t’ia dija hallin tamam dhe po të tregohej e sinqertë do ja jepja edhe dyfishin, por kjo është e tepërt, mënyra se si mu prezantua ma shpifi”, përfundoi qytetari.


Klikoni mbi reklame dhe prisni 5 sekonda qe te hapet biseda e plote

No comments:

Post a Comment